sobota 11. srpna 2012

Láska k psaní nerezaví

Konečně jsem přišla na to, jak najít blogy na blogspotu. A žasnu. Potřebovala bych celý den, no spíš asi několik dní, abych si všechno přečetla a prohlídla. Tolik osudů, krásy, zajímavostí a inspirace! Vážně bych tu u toho mohla sedět neustále, bohužel mě už bolí zadek z dřevěné lavice v Mcdonaldu, jelikož doma internet nemám, takže mi musí stačit buď v práci a nebo tady.

Možná si řeknete: "Ježiši, ona je sto let za opicema, když doma nemá ani internet!" Pravda je taková, že ho nemám z důvodu závislosti, kterou jsem si na něm vypěstovala, když jsem ho ještě měla. Nedělala jsem pomalu nic jiného, než surfovala a hrála online hry, až už to bylo neúnosné, takže jsem to s přestěhováním utnula a svou "dávku" si dopřávám jen občas. 

Bylo to super, když se do mého života vrátily zase knížky, malování a korálkování, ale láska k psaní samozřejmě vydržela, protože ta vydrží nejspíš všechno:-) Proto mám doma spoustu bločků a myšlenkami popsaných papírků. A teď se vracím i k blogování. 

1 komentář: