úterý 21. srpna 2012

Cihlový náramek - kurz Darí Fejtkové/Rooya 18.08.2012

Poslední víkend byl ve znamení korálkového tvoření. Byla jsem na korálkovém kurzu paní Fejtkové v jedné z pražských poboček korálkárny Rooya. Učili jsme se šít náramek peyote stehem, zapošívat, přišívat zapínání a řeč došla i na další techniky a způsoby výroby šperků. Přiznám se, že peyotový steh patří spolu s cihlovým stehem k mým nejoblíbenějším a můžu tvrdit, že ho docela umím, proto jsem s náramkem byla relativně brzy hotová. Na kurz jsem šla především proto, že jsem měla problémy s dokončovacími pracemi a potřebovala jsem tzv. odborně poradit. Kurz paní Fejtkové jsem si vybrala záměrně, protože se mi líbí její práce a ochota, s kterou pracuje s lidmi.

Tady jsou ukázky mojí práce z kurzu:
Náramek šitý peyote stehem z rokajlu (Korálkový mix - Stoklasa)
Použila jsem merické zapínání ve tvaru lístku.
Cihlový plastický efekt vzniká při použití různých velikostí korálků.
Na kurzu jsme se sešli v malém počtu, ale díky milým lidem a skvělému prostředí vinohradské korálkárny panovala fajn atmosféra. Paní Fejtková nám všechno velice ochotně vysvětlila, ukázala, když jsme si nevěděli rady, poradila. Také nám nabídla účast na dalších kurzech a členství v její korálkové škole, která si myslím, je geniální nápad. Myslím, že si brzy zase nějaký kurzík dopřeju:-D

1 komentář:

  1. "v jedné z pražských poboček korálkárny Rooya" ?? rooya měla vždycky jen jeden obchod v Praze a 3 jiné v ostatních městech a ty jsou už zavřené...

    OdpovědětVymazat